2014. október 12., vasárnap

ASK, REPLY

Hey-ho, Aussies!

Aki még nem olvasta volna a 7. fejezetet, az megteheti ITT. :) Mint mindig, most is köszönöm a megtekintéseket, remélem, tetszett a fejezet. :) És hatalmas köszönet a feliratkozásokért és a több, mint 5000 kattintásért! Wáó, hihetetlen szám ez, nagyon szépen köszönöm! <3 Love you to the Pluto and back! <3
Most viszont megérkeztem a válaszokkal, amiket a karaktereknek tettetek fel, remélem, nem okoztam vele csalódást. Nekem egyrészt jó móka volt, másrészt kihívás is, de mindenképpen élveztem a válaszok megírását, úgyhogy köszönöm annak, aki kérdezett! <3 A kép pedig Calumról van, ha valaki nem ismerné fel. ;)
U.i.: Aki még mindig nem látta a Good Girls videóját, annak mindenképpen ajánlom. Calum egy csellóval van benne! ;P

Keep smiling,
Lexi

______________________________________________________

ASK, REPLY


- Clementine, szerinted az a fontosabb, hogy a nevelt lányod sikeres vagy boldog felnőtt legyen?
- Mindkettő egyaránt fontos, de mivel én mindent meg fogok adni neki, így egyszerre lesz sikeres és boldog felnőtt is. Megfelelő fiút fogok választani neki, aki az elit rétegbe tartozik, és a pénz mellett megélhetést biztosító szakmája van. Ugyanakkor magam mellé fogom venni, mint divatújságíró, mert úgysem sikerülhet neki az egyetem. Persze, tudjuk, hogy van esze, hiszen én járattam drága iskolába a legjobb tanárokhoz, de az állatorvosihoz magas követelmények kellenek, és bármennyire is szeretem az én drága nevelt lányomat, nem hiszem, hogy neki sikerülni fog. De sebaj, akkor itt marad mellettem, és nekem dolgozhat! Már mindent előre megterveztem, tökéletes életet fogok neki kreálni, és akkor boldog és sikeres felnőtt lesz.

- Michael, mit gondoltál Amabelről, mikor először találkoztál vele? Szerinted illik Cal haverodhoz?
- Hát, először azt gondoltam: „Hűha, tényleg nem semmi a csaj!” Én igazából nem sokat beszéltem vele, de abból, amit láttam és hallottam, úgy gondolom, hogy egy jófej lányt fogott ki a haverom, és remélem, hogy minden marhaságát ki fogja bírni. Egyébként szerintem illik Calhoz, éppen elég türelmesnek és nyugodtnak tűnt, és úgy hallottam, hogy még a zenei ízlésük is hasonló. Calum pedig teljesen odavan érte, tisztára be van zsongva a randi miatt is, úgyhogy szerintem jól meglesznek.

- Calum, írnál dalt Amabelnek? Van, amelyik rá emlékeztet?
- Kezdtem írni egyet, de az igazából csak egy kis firkálás volt, még nincsen meg benne az élet, a lüktetés. Viszont, ahogy egyre jobban megismerem őt, egyre többször jut eszembe, hogy milyen menő dalszövegeket írhatnék, úgyhogy a jövőben biztos előállok valamivel. És hogy emlékeztet –e valamelyik rá? Nos, lássuk csak… A sajátjaink közül a Lost Boy mindenképpen, főleg miután megismertem, és nem jött el a következő találkozókra, de igazából a Don’t Stop, a Long Way Home és a Kiss Me, Kiss Me egyes sorairól is ő jut eszembe. Úgy hiszem, ezeket nem kell megmagyaráznom, hogy miért.

- Brownie, mit gondolsz Calumról?
- Jófej a srác, bár nekem a szendvicse jobban tetszett. De amíg a gazdim jól elvan mellette, addig nekem sincs vele gondom, főleg, ha jó sokat dédelget.

- Calum, mi lenne a tökéletes ajándék Amabel születésnapjára?
- Hűha, ilyenekben sosem voltam jó! De ha valamit vennék neki, akkor az biztos egy CD lenne a kedvenc zenekaraitól, egy koncertjegy, egy könyv vagy egy DVD. Nem tudom igazából, sok mindent lehetne neki venni, ami szerintem elnyerné a tetszését, de nem vagyok túl kreatív ebben, a szülinapjáig viszont biztos összedobok valamit. 

- Amabel, ha Calum állat lenne, milyen állat lenne?
- Ó, ez aranyos kérdés! Szerintem egy ölelgetni való maci, vagy egy kiskutya, mert mindig olyan aranyos szemekkel néz rám, és ilyenkor sosem tudok neki ellenállni. Mást nem igazán tudnék elképzelni róla, mert ő nem vad és nem is olyan nagyon visszahúzódó, úgyhogy én a maci és a kutya mellett szavazok.

- Anne, szerinted melyik a legszerethetőbb tulajdonsága Amabelnek?
- Amabel egy fantasztikus lány. Azok után, amin keresztül ment, és amit nap mint nap végig kell csinálnia a mostohája mellett, csodálkozom, hogy még nem vesztette el az eszét. Nem is tudnám kiemelni a legszerethetőbb tulajdonságát, mert ez a lány maga a csoda! Ő az egyetlen igazi barát, akire támaszkodhatok, és akárhányszor mondja, hogy ő érzi szerencsésnek magát, hogy ilyen kapcsolatunk van, szerintem én szerencsésebb vagyok. Mindig tudunk filmeket nézni, kibeszélni a fiúkat vagy a könyveket, néha pedig együtt ellógunk Clementine elől egy-egy csajosabb délutánra, és ilyenkor legalább azt érzem, hogy élek. Szóval nem tudnék konkrétumot mondani, ismerkedj meg vele, és akkor talán rájössz magad is, ez miért olyan nehéz döntés. 

2 megjegyzés:

  1. Drága Lexi!

    Köszönöm a válaszokat a kérdéseimre, érdekes volt őket olvasni, ahogyan a többit is. Calum szokás szerint édes volt, és valami ilyesmi dalokra számítottam. Nagyon várom már, hogy mi fog történni a randin, ezzel csak még inkább felcsigáztál!
    Csak így tovább! <3

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága FantasyGirl!

      Én köszönöm, hogy kérdeztél! <3 Calumnál gondolkoztam a legtöbbet, viszont örülök, hogy sikerült kielégítenem téged, hiszen ez volt a cél. :) Ó, igen, az a bizonyos randi benne lesz a következőben, remélem, fog meglepést okozni! ;)
      Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :)

      Keep smiling,
      Lexi

      Törlés