2015. május 30., szombat

Új blog

Hey-ho, Aussies!

Eljött a várva várt nap, és elétek tárom második blogomat is. :) Azért március már messze volt, nem? :D Hát, igen, addigra ígértem, hogy elkezdem, de végül a suli kicsit jobban leterhelt, mint gondoltam, így lassabban haladtam az írással, de most itt vagyok vele. Ez nem lesz fanfiction, de remélem, ez nem tántorít el Titeket attól, hogy olvassátok! :) Remélem, velem tartotok az új blogomnál is, mert én szeretettel várlak Titeket oda is. :)

Confidence Games

Két fiú. Két lány. Négy sors. Egy történet.

Riley és Alexander O' Neill testvérek. Édesanyjuk halála után apjuk nevelte fel őket, azonban a szerelem újra bekopogtatott a férfi ajtaján. Így, mikor át akarják helyezni Galenába, ahol szerelme, Madison is él, nem habozik, és a fiúkat is viszi magával. Alex igyekszik elfogadni a döntést, Riley azonban lázad, és mindent megtesz annak érdekében, hogy ezt ki is mutassa. Az új környék, új iskola és az új helyzet azonban nem várt fordulatok tartalmaz. És ahogy elhaladnak a kisvárost jelző tábla mellett, a bizalomjátékok megkezdődnek.

A prológus már fel is került, a blogot pedig elérhetitek ITT. Jó olvasást! :)

Keep smiling,
Lexi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése