2014. október 4., szombat

ANOTHER BROKEN RULE

Hey-ho, Aussies!

Már régóta terveztem, hogy hozok nektek egy ilyen bejegyzést, ugyanis már átléptük a 4000 kattintást, és a 19 feliratkozót! Nem tudom elégszer megköszönni ezt nektek, de próbálkozom. :) Szeretlek titeket, Ti vagytok a legjobbak! <3
Úgyhogy most, hogy vissza is adjak valamit a szeretetekből, egy játékra hívlak Titeket, aminek Ti lesztek a főszereplői! Ugyanis a játék lényege, hogy kérdezhettek a karakterektől, bármelyiktől a 5SOS-os srácoktól kezdve akár Elliottig, és én pedig egy következő bejegyzésben a nevükben, próbálva a stílusukat tükrözni, válaszolni fogok. Nem ígérek nagy durranást, de gondoltam, milyen izgalmas lenne ezt megtenni, ugyanakkor persze ez egy nagy kihívás is! Úgyhogy, aki úgy érzi, lenne kedve ehhez, az nyugodtan hagyjon megjegyzést a bejegyzés alatt, és tegyen fel kérdést a karaktereknek. Annyit kérek, hogy írjátok le, hogy melyik szereplőnek szánjátok ezt a kérdést, illetve lehetőleg ne 5 oldalt írjatok tele a kérdésekkel, mert ha szeretnétek, akkor akár következő menetet is csinálunk. ;)
Remélem, tetszik nektek a játék, és sajnálom, hogy most nem résszel jöttem, de úgy gondoltam, a játék kárpótol titeket, viszont jövő héten jön a 7. fejezet, ami minden eddiginél izgalmasabb lesz, és jönnek a válaszok is. :) Kíváncsian várom, mit szóltok! ;)

Keep smiling,
Lexi

4 megjegyzés:

  1. Drága Lexi!

    Még este 11-kor is azt vártam, hozod-e a részt, így kicsit csalódott voltam, mikor megláttam a címet, ami már sejtette velem, hogy ezúttal nem süppedhetek bele hosszan abba a kényelembe, amit a műved által kapok, de a játék azonnal feldobta a kedvemet! Hosszan tépelődés és gondolkodás után kiválasztottam 3-at a legégetőbb kérdéseim közül, melyekre remélem, valamelyest választ kapok. (Azt fel se mertem tenni, hogy Calum mit tervez az első randira vagy hogy Anne mit tud Amabel apjáról.)

    - Clementine, szerinted az a fontosabb, hogy a nevelt lányod sikeres vagy boldog felnőtt legyen?
    - Michael, mit gondoltál Amabelről, mikor először találkoztál vele? Szerinted illik Cal haverodhoz?
    - Calum, írnál dalt Amabelnek? Van, amelyik rá emlékeztet?

    Ennyi lettem volna. Remélem, nem túl sok kérdés, amit írtam. Alig várom már a válaszokat és a következő fejezetet! <3

    Sok szeretettel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága FantasyGirl!

      Igen, már régóta szerettem volna a játékot, de hidd el, az olvasók nem csapkodnak agyon annyira, mintha a 7. fejezet után hoztam volna ezt a játékot. :)
      Hát, lehet, hogy sejtelmesen válaszoltam volna rájuk, de egyenesen biztos nem. :)
      Köszönöm a kérdéseidet, elgondolkodtattak, és a válaszok majd remélem elég reálisak lesznek. Holnap hozom is őket, remélem tetszeni fognak! ;)
      Dehogy sok, örülök, hogy írtál! <3 Köszönöm szépen a kommentedet! <3

      Keep smiling,
      Lexi

      Törlés
  2. Édes Lexi-m!

    Először is szeretnék egy haaaaatalmas virtuális ölelést küldeni Neked ezért a fantasztikus történetért, és a blogodért! <3 Imádom a történetet, a stílusod, a szereplőidet (Calum <3), szóval minden, mindent, mindent, és kívánom, hogy egyszer sikeres írónő legyél, mert nagyon megérdemelnéd! Fantasztikusan írsz! Csak így tovább! ;) <3

    -Calum, mi lenne a tökéletes ajándék Amabel születésnapjára?
    -Amabel, ha Calum állat lenne, milyen állat lenne?
    -Anne, szerinted melyik a legszerethetőbb tulajdonsága Amabel-nek?
    -Brownie, mit gondolsz Calum-ról?

    Egyelőre ennyi, de még elképzelhető, hogy jövök... Várom válaszaid és a következő fejezetet! ;) <3

    Millió puszi és ölelés,
    Jenny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Jenny!

      Virtuális ölelés megy vissza! <3 Aw, annyira aranyos vagy, nagyon-nagyon szépen köszönöm! <3 Köszönöm-köszönöm, számomra hihetetlen dicséreteket írtál, nem tudom szavakkal elég jól kifejezni, hogy mit érzek emiatt, de jó látni, hogy Te ezt gondolod. :)
      Köszönöm szépen a kérdéseidet, igazán jók lettek, és akkor holnap jönnek is a válaszok! Remélem, tetszeni fognak! :)

      Keep smiling,
      Lexi

      Törlés